Laatste bezoeken

16 april 2015 - Winterswijk Woold, Nederland

Het dringt niet altijd tot ons door, maar afgelopen zaterdag dus voor het laatst naar mijn (Ronald) ouders geweest, daarna naar mijn broer Erik en nog even naar onze vrienden Ybo en Toja.

Dinsdag 14 april een lunch gekregen van mijn lieve collega's Sabine en Diana en daarna een afscheid (Cora) gehad van mijn werk in het Borghuis in Doetinchem. Je ziet er tegenop, wil liever niet in de belangstelling staan, maar het was super om dit zo af te sluiten. Ruud Harbers hield een geweldige humoristische speech en daarna nog Stephan Gemsa. Oh dat deed mij meer dan goed en wat fijn om te horen dat je zo gewaardeerd wordt.

Woensdagmorgen voor de laatste keer naar de kapper (Esta) geweest. Daarna kreeg ik van Edwin een lunch aangeboden. Hoe bijzonder is dat! Het was een super mooie zonnige dag en een geweldige lunch.

Donderdag en vrijdag nog even thuis werken (mailtjes nakijken en verwijderen en alle documenten nalezen en verwijderen).

Elma gaat mijn werkzaamheden overnemen en kon ik dinsdag mooi aan iedereen voorstellen. Het gaat helemaal goed komen met de bopz bij GGNet.

Vrijdag is het voor Ronald zijn laatste werkdag en ziet hij zijn collega's voor het laatste. Daarna gaan we ons met vrienden voorbereiden op ons afscheid van 19 april.